Regulamin sesji

Regulamin został napisany na bazie wieloletniego doświadczenia oraz często zadawanych pytań. Nie trzeba się go bać, ale nie jest też to zwykłe „bla bla bla” 😉

  1. Termin sesji i jej szczegóły ustalane są indywidualnie poprzez bezpośredni kontakt z fotografem. Po uzgodnieniu wszystkich detali wymagane jest wpłacenie zadatku na konto bankowe lub BLIKiem. W przypadku braku wpłaty oraz kontaktu termin przepada. Płatność za sesję odbywa się gotówką w dniu wykonania sesji lub przelewem do dnia sesji.
  2. W przypadku wystawienia faktury VAT proszę o podesłanie danych koniecznych do jej wystawienia (nazwa działalności, adres, NIP).
  3. Dane klienta nie są udostępniane osobom trzecim.
  4. Biorąc udział w sesji Klient akceptuje styl i obróbkę fotografa.
  5. Każdemu może coś wypaść, dlatego istnieje jednokrotna możliwość zmiany terminu aż do dnia poprzedzającego sesję.
  6. Po wykonaniu sesji Klient otrzyma paczkę z miniaturkami zdjęć do wyboru. Zdjęcia te nie mogą zostać wykorzystywane przez klienta oraz publikowane. Po przekazaniu Fotografowi listy wybranych ujęć zostaną one obrobione i dostarczone maksymalnie do 14 dni.
  7. Istnieje możliwość przybycia z maksymalnie jedną osobą towarzyszącą. O obecności takiej osoby należy poinformować przynajmniej dzień przed sesją.